onsdag 7 mars 2012

Dag 42/ 90 Dagens




Dagen humör: skönt avslappad och lugn i kroppen efter en bra nattsömn och gårdagens yoga, såg jag grannhusen färgas i purpur medan jag åt frukost. Nu behöver man inte ha lampan tänd om man vill läsa till gröten!

Dagens väder: lite kyligt,lite blåsigt men mycket soligt.

Dagens lunchpromenad: gick fort som sjutton, mitt promenadsällskap-kollegan Joakim tyckte att vi gick väl fort tror jag, och en titt på klockan visade att vi än en gång gått vår snabbaste runda.

Dagens frukost: havrekligröt med linfrön och kanel och ett kokt ägg, vatten,kaffe
Dagens mellis:1 kokt ägg, några skivor kalkonkött
Dagens lunch: variant på tacofärs med rödlök och vitlök, vatten, grönt te
Dagens middag: laxfile med sesamfrön, gurka och tomatskivor

Dagens roliga: att jag trots blåst och trötthet tog mig ut på en kvällspromenad
Dagens tråkiga: att det blåste halv orkan
Dagens efterjobbetaktiviteter: en halvtimmespromenad,sen middag, tittat på Mästerkockarna och provpackat resväskan- och konstaterat att jag borde ha en större resväska, det kommer att bli trångt när jag packar i presenterna jag tänkte ta med mig....

Känner mig nöjd med min dag, speciellt att jag trots trötthet, huvudvärk och blåsväder tog mig ut på promenad i mörkret....

Hoppas att ni andra haft en bra onsdagskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar