fredag 2 mars 2012

Min belöning...

.... efter att ha hållit vikten under 1 månads konsolidering blev inte att gå och få nya naglar som jag tänkt, jag ville ge mig någonting jag kan ha nytta av en längre tid och som jag kunde bygga på- så nu blev det nya träningskläder:
Min tröja är svart och jackan är vit och de är gjorda i sköna funktionsmaterial som andas- Nu kommer det bli ändå roligare att sticka ut och träna.....
Nästa belöning- om jag håller vikten ytterligare en månad kommer att bli nya joggingskor, för då hoppas jag att jag fått lite spring i benen också...

I morgon är det lördag och vägdag, men redan nu kan jag se att jag promenerat 2,5 mil den här veckan och ägnat 4,7 tim åt att motionera...

1 kommentar:

  1. Du motionerar ju friskt, trots att du inte går på gym, bra jobbat!
    Jättebra belöning tycker jag, jag ska också köpa skor, kanske inte joggingskor, men i alla fall bekväma promenadskor, det behöver jag.
    Svar:Ja, det nya schemat kändes tuffare och benen känns möra idag.
    Jag passar på att köra gym på lunchtid när jag har min lediga fredag och på måndagar när jag jobbar hemifrån, på kvällstid är det svårare att få plats.

    SvaraRadera