måndag 26 mars 2012

Dag 62/90 Mååååndag- låååång dag....

Det känns som den här dagen aldrig tar slut..
känner mig ovanligt trött och seg, kanske beror det på sommartiden, att det är ovanligt lugnt på kontoret pga influensan, eller helt enkelt för att jag inte kunde somna i går kväll....

På lunchen blev det ingen promenad för jag prioriterade att luncha med kollegorna och planerade att köra onsdagsträningen i kväll istället- 30-40 min alternativ aktivitet= cykling och i kväll får jag sällskap med min älskling....

Kvällen annars kommer att ägnas åt att fortsätta med strykhögen som jag inte blev klar med i går kväll- skönt att göra medan man tittar/lyssnar på tvn tycker jag...


Dagens:
frukost: havrekligröt med linfrön i, kanel, goyibär och frön uppepå, 2 kokta ägg, vatten och kaffe
lunch: kycklingsallad- men jag åt mest kycklingen tomater och gurka, en bit bröd, vatten, kaffe
mellis: kaffe, 1kokt ägg, några skivor skinka
middag:keldas sparrissoppa med bitar av sparris, och en våffelmacka= 2 brödskivor med ost och skinka läggs ihop och gräddas i våggeljärn några minuter, vatten och grönt te

Träningsrundan blev en cykeltur på 15.48km var lite jobbig men jag klarade den sista jobbiga backen utan att ge upp och jag är otroligt överraskad över hur snabbt efteråt jag återhämtar mig- det är så skönt att röra på mig nu när jag fått bättre kondis och orkar mycket mer och så är det ju roligt att se att man gjort av med 471 kcal på köpet....

Nu blir det lite grönt te lite tvtitt och tidigt kuddkramning - ha en bra måndagskvällskram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar