lördag 3 mars 2012

En promenad i solen...

är bra att ta till för att få nya tankar bakom pannbenet. 7,5 km blev det och många saker uträttades så jag kände mig mycket nöjde när jag kom hem igen.

Ny energi fick jag på kuppen så när jag kom hem motionerade jag snabeldraken också och det gick liksom bara av farten att rensa i garderoberna, så nu har jag en stor kasse packad med förstora kläder som skall upp på vinden medan jag tänker ut vad jag ska göra med dem- förra gången jag rensade ut för stort gav jag bort allt till pappas särbos barnbarn som pluggade och inte hade så bra ekonomi....
När jag såg högen med kläder blev jag lite förvånad att det trots allt var så mycket som inte passade längre- min stora viktförändring har ju inte varit nu när jag kört Dukan, utan startades ju för 3,5 år sen när jag var m
ed i extravaganza och tappade 22 kg. Då fick jag köpa allt nytt, nu hade jag ju mycket kvar från den tiden som plötsligt blev för litet innan jag blev Dukanare....och som nu passar...
Ändå ska det bli roligt att plocka fram sommarkläderna snart....

Nu ska jag ju på semester och funderar på vad jag ska ta med mig för kläder, jag bor ju i familj och har möjlighet att tvätta så jag behöver inte ha så mycket med heller....

Kvällen har ägnats åt att titta på Gladiatorerna och Rosa Pantern- vi spelar in melodifestivalen och tittar senare.....

Maten idag blev:
frukost: 2 kokta ägg, 1 skiva rågbröd med tunt lager med philadephia 5% och tre skivor kalkon, stor kopp te.
lunch: grön smoothie och ett kokt ägg
middag: fläskutterfilé och en sallad och lite smakprov på strips och ett glas vitt vin.
kvällis: popcorn, pepsi light...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar