tisdag 22 januari 2013

-17

grader var det i morse brrrrrr- vilken lycka att jag har bilen i ett varmt garage både hemma och på jobbet.

men nu hinner det ljusna på min väg till kontoret- det känns såå bra.

idag har jag letat länge efter mina glasögon... vid lunch insåg jag att de kommit bort, kom ihåg att jag tog på mig dem i morse och tyckte de var solkiga men sen mindes jag ingenting.... jag såg dem ingenstans på jobbet..... det var så konstigt- till slut undrade jag om jag tagit dem överhuvudtaget så jag ringde hem till sjukskrivne gubben som fick leta, men nej de var inte hemma heller...

ett par timmar senare hittade jag dem i arkivet! Där hade jag varit och letat efter en pärm-
man kan ju undra om jag inte sett den lättare om jag låtit glasögonen sitta på näsan?

I går fick vi klart från Bolagsverket om namnändring på några av våra företag, och några ställen hade min chef ändrat redan i går, gissa om det var förvirrande att logga in på banken och kolla konton mot vårt egen kontoplan som inte var uppdaterad mot vårt bokföringsprogram som var det.
Här har man precis kommit in i nya årets siffror och löpnummer- så ska man tänka nya namn...

Suck!

i kväll är jag trött men jag ska snart iväg på veckans yoga- det ska bli skönt. Nyss stod jag och stekte ett lass pannkakor, så morgondagens lunchcrepes är klara nu.

Dagens mat
frukost
Galett med kokt skinka, vatten, proteindryck med psylliumskal

lunch och middag
Balsamiqokyckling- till lunchen med en kesoröra med rödlök och färsk gurka, till middag med dessert- kesella med funlight

kvällis
Grönt te och carlsbröd med kalkon brukar det bli efter yogan

Ha en skön tisdagskväll, fast det är kallt och bistert ute!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar