fredag 18 januari 2013

Dag 12/ 35 - redan Fredag.

I går var jag jättetrött, idag är jag mycket piggare....
jag tog en god stund på mig i duschen i går kväll, duschade jättelänge och jättevarmt, gjorde ansiktsmask, hårinpackning, tog fram hyveln och använde riktligt med body lotion, sen satte jag mig med mitt fotbad som kan bubbla och massera och tittade lite på tv.
En riktig skön och lugn hemmakväll, tidigt kom jag i säng också...

Det gjorde susen, det och att jag sov riktigt gott hela natten....

I dag har det varit ett fantastiskt väder ute, med strålande sol som glittrat i den vita snön- så vackert men kallt -13 i morse när jag åkte och nu är det -17... Brrr

och i morse  började det redan ljusna innan jag kom fram till jobbet.... Det kändes så skönt. Nu kan man se att vi går mot ljusare tider....

Och idag är det redan fredag- det ska bli skönt att slippa vakna av klockan kl 6 i morgon, annars ser jag fram mot en skön lugn helg och att vi ska träna lite någon av dagarna...

Idag får jag efter 4 proteindagar äta grönsaker- jag har inte längtat speciellt efter det men det var gott med broccoli till köttfärsen i dag... i morgon är det min vägdag så jag ska ta det lite piano med fredagsmysningen i kväll.

Så här ser dagens meny ut att bli:

Frukost:
Galett med 3 skivor rökt kalkon, te, vatten

Lunch:
Köttfärsröra och kokt broccoli, vatten, kaffe

Mellis:
Keosröra med crabfisch som var kvar sen i går, kaffe

Middag:
Krögarsallad från pizzerian - med kokt skinka och kyckling i - brödet och dressingen överlämnar jag till andra sidag bordet till mannen i huset....


Ha en skön fredag och en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar