torsdag 31 januari 2013

Vilken vecka...

..att gå fort- i morgon är det redan fredag. Det här är inte klokt ju.
Den här veckan har jag märkt att det är ljust till efter fyra- det gillar jag.

 Det har varit en om växlande veckan, som började i moll men ser ut att sluta riktigt mycket bättre- det gillar jag också...

I morse kom ett meddelande från vår nuvarande VD- på måndag får vi nya mailadresser- varsågoda att ändra era mailsignaturer och meddela era kontakter.....
Vi förstod medetsamma att nu måste vi börja planera namnbytet, om ett par veckor kommer vår nya logga och de nya färgerna och typsnitten presenteras, så nu måste vi tänka till- var använder vi våra loggor någonstans förutom på kuvert, brevhuvud och arbetskläder...?

Och så måste ju alla våra leverantörer få information om att vi byter namn och för att göra det måste ju kundregistrerna vara aktuella- så det har jag pillat med idag... gått igenom alla och kollat så att adresserna är rätt...
Som om vi inte hade nog att göra med bokslut och arkiveringsarbeten.....

När jag kom hem var det bara att slänga på sig träningskläderna och åka till träningslokalen med lilla gubben.
Jag började med en snabbt promenad på löpbandet innan jag slutade med en halvtimmes cykling... idag hade jag min pulsklocka och kunde se hur hög puls jag hade...
Efteråt var jag jättesvettig och skönt trött i kroppen....

Jag hade ju tänkt baka lite i kväll- nu får jag göra det på lördag i stället, i morgon är det fredag och jag slutar lite tidigare för jag ska hämta lilla Viktor på dagis....

I dag har det varit proteindag igen, det är ju torsdag och så här har jag ätit:
Frukost
Galett med kalkonkött, te, vatten, kaffe

Lunch
Omelett med kyckling, vatten

Middag
1 port lax mikron, sen hällde jag över lite kelda fisksoppa och värmde lite till, strödde över med klippt persilja....

En liten titt på tv och nyheterna men idag blir det tidigt i sängen....hoppas jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar