tisdag 29 januari 2013

Ligger lågt....



Jag har inte skrivt på ett par dagar....

Det beror på att jag inte mår så bra inuti... jag kan inte förmå mig att formulera mig...

Det var längesen jag kände mig så här nedstämd och trött...jag har alltid skrivit då, förr när jag mått dåligt, jag vet ju att det hjälper...
Nu orkar jag inte börja och jag är rädd för att när jag gör det kommer jag skriva sånt jag inte menar och gråta, och jag vill inte gråta...

Inte nu...

Livet och humöret kan ju gå lite upp och ner- jag som är så gammal som jag är har ju lärt mig att bita ihop och kämpa på, så går det över.....

I går var jag i alla fall och tränade- det var svettigt och skönt och knävärken i min friska knä gick över.....
I natt har jag sovit ordentligt - tungt, men det hade inte gjort något om jag sovit en halvtimme längre...

Idag har jag planerat bra mat och i kväll är det yoga- det är bra att göra bra saker när man känner sig obra....

Och i morgon är en annan dag- en dag då vad som helst kan hända.... Ja det är det ju idag också....

Hörs igen snart!

1 kommentar:

  1. Lider med dig och önskar att det går över snart.
    Bra att du skrev lite här i varje fall, blev lite orolig ju.
    Fast jag vet ju att du lever.
    Gå inte och titta på lägenheter om det ska bli så här varje gång.
    Kramar

    SvaraRadera