måndag 21 januari 2013

tredje veckan

i dag är det första dagen på tredje veckan i min crusiefas....Dag 15/ 35, om allt går som det ska skulle den här veckan vara mitten av fasen...
men det vet jag inte om jag tror på riktigt.....

måndag morgon i morse och jag hade ingen lust att gå upp, jag var så trött när jag kom till jobbet att jag funderade på att flexa och komma lite senare i morgon..... men nu har den lusten gått över.... så om morgondagen? kanske, kanske inte.....

Det var segt och tråkgit på alla plan idag, och det var kanske för att jag var trött- ett tag kändes det som om hela jag var full av sirap....segt segt segt...

En lång ( 3,5 km), snabb runda på lunchen med en kollega gjorde att jag piggnade till lite och sen gick eftermiddagen förbi i ett nafs.....
 
På måndagarna åker jag och köper mjölk till veckans kaffe, det är jag som fixar eftermiddagskaffe till alla på jobbet _ i morse fick jag ideen att det var dags att starta med lite nyheter så här på nyåret och köpte med mig vaniljyoghurt, frysta hallon och avokado så jag kunde göra smoothies.
För ett tag sen släpade jag min gamla mixer till jobbet för att jag skulle göra just smothies....

Det blev poppis så jag får nog göra det fler gånger framöver.....

Efter middagen var det dags för veckans matbrödsbak och jag satt en deg på jäsning medan jag röjde i köket, nu luktar det gott i köket och jag är jättesugen på att smaka mitt bak, men det ska jag inte, jag får nöja mig med lite carlsbröd....

Dagens mat:
frukost:
Galett med kalkonskivor, kaffe

lunch:
Lax och räksås från i går och ett kokt ägg, grönt te

mellis:
carlsbröd med kalkonskivor, kaffe

middag:
Balsmiqokyckling, keso

kvälls:
te och Carlsbröd med kokt skinka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar