torsdag 17 januari 2013

Dag 11/ 35 - Trött...





idag känner jag mig inte riktigt pigg, det hade inte gjort någonting alls om jag fått sova liiiite längre, den nya kudden var såååå skön...
Skönt att det redan är fredag i morgon- den här veckan har verkligen gått med raketfart.

Ett hopp på vågen i morse för att se trenden, kunde jag gott ha besparat mig, jag hade gått upp 500 gr från i går morse - Suck!
Inte blev humöret lättare av det precis!

Just nu vill jag har något att se fram emot, att få göra något annorlunda och roligt en kväll eller helg... brukar bli så av vintertristessen....
Får väl ta och spaa mig lite hemma i kväll, med hårinpackning och fotbad- kanske känns det bättre sen?

idag är det 4.e proteindagen i rad och i morgon får jag äta grönsaker- det ser jag fram emot även om jag tycker att den här veckan gått bra och jag inte varit speciellt hungrig eller sugen av mig...

idag har jag ätit så här:
Frukost
Galett med 3 skivor rökt kalkon, kaffe, vatten

mellis
1 kokt ägg

Lunch
Kokt lax med kesoröra med fishsticks

mellis
carlsbröd med lite light mjukost och kalkon

middag
omelett eller pannkaka, får se vad jag är sugen på

2 kommentarer:

  1. Hoppas spabadet gjorde susen.
    Jag ser också fram emot grönsaker i morgon, får se om det blir som det brukar, att jag glömmer bort det tills på eftermiddagen.
    Vet vattna håller en tumme så jag räknar med att vågen samarbetar i morgon.
    Kram /Mona

    SvaraRadera
  2. Men åh! Jag vet att du håller en tumme skulle det stå...

    SvaraRadera