måndag 14 januari 2013

Dag 8/ 35 måndag igen...

När klockan ringde i morse var jag jätteseg, det blev lite för sent i natt och lite för lite sömn, men jag tröstar mig med att jag i alla fall inte varit uppe och sprungit till toa för en gångs skull, så de timmar jag sov sov jag gott...

Arbetsdagen var, som de varit den sista tiden fyllda med saker som skulle göras och dagen på jobbet gick fort.

På lunchen gick jag ut en sväng med en kollega, det var en härlig vinterdag med sol och lagom många minusgrader så det var skönt att komma ut- och jag var glad att nu har brutit mönstret, nu kommer det bli lunchrundor igen.... kollegan jag var ute med berättade att han imorgon ska på en andra intervju för ett nytt jobb, antagligen kommer han sluta hos oss och då har jag ingen som drar ut mig på lunchen.....

I dag har det varit proteindag och det har gått jättebra, jag har inte alls varit sugen på sånt jag inte ska äta eller sugen när jag inte ska äta, kanske för att jag inte haft tid att tänka efter?

kvällen har jag ägnat åt att laga lite mat till morgondagen och så har jag stryk lite medan jag tittat på idrottsgalan.

Det här har jag ätit idag:

Frukost
Galett med 3 skivor kalkonkött, te, vatten

Lunch
Monas senapsfyllda lövbiff, rester sen i lördags, grönt te, vatten

Mellis
carlsbröd, kalkonskiva och ett kokt ägg

Middag
1 kalkonkorg, ajvar och några cornichoer ( små inlagda gurka)

Kvällis
Kesella blandat med funlight


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar