fredag 17 augusti 2012

Känner mig lurad....

Sitter och känner mig riktigt  lurad och snuvad på konfekten. Så här är det:

När jag gick ner till receptionen för att hämta posten såg jag att killen som fyller på "Mat på jobbet kylen" var där och plockade bland flaskorna med jucie.

Det är inte så ofta jag har handlat i den där kiosken, det finns bara ett par saker som kan locka mig där bland färdiga maträtter, glass, drickor av olika slag och godis. De sakerna är Extra tuggummi och 0% Totalyoghurt.
Den där yoghurten är väldigt sällan jag ser, den fanns förra sommaren och när sommaren var  över och den inte kom igen mailade jag till kundtjänsten som sa, jo men visst skulle de fixa det vid nästa på fyllning....

Sen förra sommaren har det inte hänt så många gånger att just 0% yoghurten funnits, istället har det funnist en 4% ig med en liten honungsburk under samma lock.
Och jo, jag har provat den under min 3 och 4 fas men nu är jag i attack och då är den där 0%iga perfekt som mellis....

Jag gick fram till killen och frågade om han hade 0%iga yoghurten med sig, det hade han ibland för det varierar lite med hur mycket han får med sig... och jag lovade honom att om han bara ställde in några i kylen skulle jag köpa dom allihop för jag älskar dem...
Jo då det skulle han göra sa han och jag gick upp och väntade på att han skulle vara klar så jag kunde gå ner och handla.....

En kvart senare gick jag ner med mitt inköpskort.

Han hade fyllt upp kylen med extra mycket totalyoghurt- men inte en enda av den 0%iga.

Så nu sitter jag här ganska besviken och inser att jag blivit lurad av en kille igen....

Och hemskt sugen på naturell total 0% yoghurt...

Suck!

1 kommentar:

  1. Ååh, fy vad tarvligt att lova och sen inte hålla vad de lovat. Nu blev kag också sugen på Total 0%, om man skulle knalla till ICA MAXI och se om de har några burkar. Senaste 2 gångerna jag kollat har det varit slut.

    SvaraRadera