söndag 26 augusti 2012

Trist dag...

Vaknade av regnet som smattrade på taket, och regnet har fortsatt hela dagen....
Tråkig, grå dag..
Vi bestämde oss för att åka hem redan efter frukost och var hemma redan på eftermiddagen, det är inte så vanligt men det är konstigt att hjärnan börjar planera en massa saker man ska hinna med för att man får några timmar extra...

När vi kom hem åt vi en sen snabblunch, sen åkte jag och handlade på coop. När jag kom hem blev det lite fix i köket och lite plock, sen tog jag en promenad, tittade till gubben som "rymt" till garaget för att sy ett kapell till båten...

Det var väldigt varmt och fuktigt när jag gick min promenad och efteråt var jag jättesvettig.

Middagen blev räkor, vi gilalr räkor väldigt mycket så det blir att vi äter det ganska ofta...
En bit Carlsbröd i botten, ett skivar kallt kokt ägg och massor av räkor med citronpeppar och färsk dill på toppen, så brukar mina räkmackor se ut sen jag började med dukanmaten, och räkor kan jag äta så mycket som helst av.

I kväll har det blivit lite tv- först repris på Diggiloo, sen Solsidan och nu tittar jag på komissarien och havet....


En skön härlig helg är slut, jag hoppas att ni alla haft en bra helg på alla sätt precis som jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar