torsdag 15 november 2012

Jag är pigg...





Sambon hostar på 5.e veckan, snörvlar och är trött, men jag är fortfarande pigg. Lite snuvig speciellt när jag är ute och går, och jag kände mig lite hängig och varm ett tag men det blev inte värre än så... det är jag väldigt glad över...
Har sovit gott och bra ett par nätter och käner mig lätt i fötterna----

Jag är pigg och glad- jag mår bra!

Maten den här veckan har gått bra, jag har varit lite sugen på ett och annat jag inte ska äta men har stått emot suget och känner mig stolt och duktig över mig själv och för att jag faktiskt kommit ut varje dag och rört på mig.... bara det!

Idag är en strålande solig dag här i Stockholm, det går bara inte att stanna inne hela dagen idag och jag ska ta en längre runda på lunchen. Det är bra att komma ut på dagen och tanka solljus speciellt den här tiden av året. Jag har en timmes lunch och man hinner gott med både att röra på sig och få ljus och att äta. Det är ju fördelen med att ha en lunchlåda, det går ju lite fortare att värma den än att stå i kö och få maten upplagd...

Efter två proteindagar utan fusk blir det lite grönsaker idag, och så här ser min matplanering för dagen ut:

Frukost: Spenat och grönsakssmothie med havrekli och psylliumfröskal, vatten, kaffe

Lunch: Tacofärs med kesella/Ajvarröra, grönt te

Middag: Inte planerad än men jag återkommer.....


Ha en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar