söndag 4 november 2012

Planerar nästa vecka...

Jag har slarvat med att planera ett par veckor känns det som...så ikväll sitter jag och funderar över nästa vecka...

Hur ska jag få till den vet jag inte riktigt må blir i alla fall en P dag, nyss stod jag och gjorde min lunchlåda och mellis så det är klart i morgon bitti...

På tisdag är det yoga så jag måste ha två måltider med till jobbet eftersom jag äter där vid halv fyra tiden...

Onsdag blir en problemdag- några fd kollegor från Uppsalatiden kommer till stan och vill att vi ska äta- jag föreslog ett roligt ställe- ett pastaställe- varför då???

Torsdag kväll åker jag till Allt om hälsanmässan- jag brukar gå med en av sonhustrurna och hon kan inte i helgen.... Men då kan man kanske göra nån matig macka och ha med sig?

Fredag får bli P dag i alla fall- ska se till att det blir räkor till middag, och en av dagarna i helgen blir det att besöka pappsen, dels för det är fars dag men också för att mamma skulle ha fyllt 80.

Egentligen är det ju inte maten som är problemet för mig utan motionen, veckan som kommer måste jag skärpa mig och komma ut varje dag, jag fattar inte att det ska vara så svårt!!!

Nu ska jag se till att komma i säng- Godnatt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar