tisdag 6 november 2012

Tisdag- Grönsaker.....

Efter två dagar utan fusk, långa promenade mycket drickande av vatten både under dagarna och på kvällen och intag av mina olika Detox produkter hade jag i morse gått upp ett kilo!

Jag orkar inte ens bli lessen längre...
Inte förrän på jobbet får jag tömma magen för den är fortfarande trög av sig, trots äckliga detoxpulver som smakar giftig bark.....

I dag får jag i alla fall äta lite grönsaker så jag gjorde en grönsaksdrink till frukosten och till förmiddagsmellis.... men lite trött i mössan var jag i morse så fast jag bestämt mig när jag vaknade för spenatdryck så stor jag och rörde ihop lite kesofrutti också....

I kväll är det yoga och det ska bli skönt för jag har lite ont i min axel idag, inte så att det känns hela tiden men jag är också ganska bra vid det här laget att inte göra sånt som gör ont... men känner jag efter kan jag egentligen inte skriva för hand på ett papper om texten ska gå långt mot högerkanten....


Innan yogan gick jag och hämtade kaffepoddar, så nu finns det gott kaffe hemma om vi får besök och så fick jag en promenad på köpet- inte dumt.
Dagens matplan ser ut så här:

Frukost: kesofrutti m psylliumfröskal, 1 kokt ägg och en spenatdrink med spenat, lite salladsrest, en bit gurka en bit morot, 1 msk havrekli och lite spylliumskal. vatten

Mellis: grönsaksdrink.

Lunch: Fiskgryta = Torsk, morot, purjo, rödlök, röd paprika, curry

Melismiddag= carlsbröd med kalkon, kokt ägg

Kvällsmål: 2 pannkakor med kanel och några linfrökex med 5%philadelphia




Ha en bra Tisdag - det tänker jag ha!

1 kommentar:

  1. Det där hur magen mår spelar stor roll för vågens resultat har jag märkt.
    Nu när vi båda skött oss så bra så bara MÅSTE det hända något på vågen snart. Vi gör som Likkan vet jag, vi helt enkelt bestämmer oss för att på fredag ska vi ha gått ner ett kilo, det funkar ju för henne.

    Svar: Nu när vi båda har poddat, ska vi fika här eller där? :)

    SvaraRadera