söndag 4 november 2012

Söndag: en salig blandning

Sov dåligt, kan ju berott på sent intag av kaffe i går kväll, men egentligen tror jag inte på det där med sömnlöshet och kaffe...

Ändå blev det sen lång frukost innan vi kom iväg:
Först till garaget och stuva in mina däck i bilen sen till gubbens garage där han böt däck och jag tvättade av dem han tog av innan jag la in dem i säckarna- i vår har jag fina rena däck när vi sk byta tillbaka...

Sen tvättade han min bil vilket var totalt onödigt- jo den behövdes tvättas för den var väldigt smutsig men det började regna och jag skulle åka iväg...

Hade bestämt med Ann att jag skulle komma vid ett och hämta ett vinställ hon ville bli av mig, sen åkte jag till Ica Viksjö och handlade lite till veckan....

Hemma igen packade jag upp kassarna, drog på mig träningslägrens och tog en efterlängtad promenadtimme...

Sen plockade jag in flaskor i stället och blev förvånad- att jag hade så mycket vin hemma, det trodde jag inte...

Fint blev det och jag är så glad över mitt fynd...


Idag skulle jag ju ha en proteindag men det tänkte jag inte på i morse för jag var sugen på spenatsmothie, men det är väl inte hela världen och inte är det att fuska heller....

Dagens meny
Frukost: grönsakssmothie, carlsbröd med kokt ägg och lite kaviar, en kopp te och en muffins

Lunch: Carls bröd med skinkskivor

Middag: oxfilé och sallad

Mysig söndag hoppas jag alla har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar