tisdag 8 november 2011

Dag 11 / 120

Efter jobbet åkte jag till lilla minstingbarnbarnet och hans föräldrar- att vara övningsobjekt är kul men tar tid- fast vad skulle jag ha gjort annars i kväll?
Vi märkte att min axel var aningen rörligare i kväll och ingen kan vara gladare än jag över att det är så...sen jag fick kortisonsprutan för snart två veckor sen har jag tyckt att det blivit sämre för varje dag, kanske gjorde jag nåt fel på styrketräningen förra veckan?.... får ta det lite försiktigt i morgon om vi kommer iväg på träning då....

Innan jag åkte från jobbet gjorde jag som jag planerat- mellis havrekligröt med linfrön.
efter massagen bjöd sonhustrun på middag - fläskkarré med pepparrotsås och sallad... och så smakade jag lite på hennes hemgjorda potatismos, som var jättegott ja det var hela rätten förresten.
Egentligen har jag tänk ha veckans stärkelserika måltid i morgon och då någon form av pastarätt... men de där potatismosklicken kanske jag kan bortse ifrån....
När jag kom hem var jag otroligt sugen på knäckemacka och då jag hade kvar av dagens brödranson blev det en knäckis med kokt skinka på- det satt som en smäck....

i morgon är det onsdag och jag har planerat att äta i restaurangen på jobbet- där serveras bla strömming, så det blir det nog då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar