onsdag 2 november 2011

Dag 5/ 120

Tråkig dag, har känt mig låg och nere, känslig och ledsen- liten liksom... men nu känns det nästan som vanligt igen...
I kväll tog vi oss i kragen, min älskling och jag- vi tog våra cyklar till den träningslokal vi får disponera genom mitt jobb. Maskinerna där är kanske inte de modernaste och lokalen inte ett dugg flashig, men de täcker våra behov och vi kan bada bastu efteråt, och det kostar gratis....
Så nu efter en stunds styrketräning, bastu och cykeltur känns det bra att sitta i soffan och dricka te och titta på bron.
...och jag är glad över att jag lät de där lessenkänslorna finnas och att jag stod emot suget att trösta mig med något gott att äta....men jag kan erkänna att jag stod och sneglade på godiset i matkylen...

istället åt jag:
frukost: havrekligröt med linfrön, rivet äpple och kanel
lunch: rallarkuse med räkor, 1 kokt ägg, isberg, tomat och gurka
mellis: rallarkuse med 1 kokt ägg
middag: 2 hemgjorda crepes med köttfärssåsfyllning
kvällis: te 1 hård brödbit med romcaviar

Och i morgon är det torsdag och proteindag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar