måndag 28 november 2011

Måndag dag 31/120

Efter regnet och stormen kom SOLEN- härligt att se den efter gråmurret i helgen. Måndag och koll av vikt, 100 gram mindre än förra måndagen- stabilt på vågen med andra ord, nu har jag avverkat första halvan av första perioden i crusiefasen och än så länge tycker jag att det har gått bra.
Eftersom jag ska till barnbarnen och  leka efter jobbet insåg jag i morse att det inte var ågon idé att ha P dag idag, då den skjuter jag på till i morgon men jag tänker ändå inte äta något bröd, frukt eller ost under dagen så lite indragningar blir det ju... ja ost, det är ju bara i väldigt sällsynta unudantagstillfällen jag får i mig det ändå...
frukost idag blev den vanliga havrekligröten med linfrön och utan rivet äpple
mellis: 2 skivor skinka
lunch: ungskokt sjötunga, kokta grönsaker, råkost

middag idag vet jag ingenting förrän jag öppnar kylen hos lilltrollen, det blir att göra det bästa av situationen- pappa i huset kör ju lhf just nu, så skinka och ägg finns det nog i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar