tisdag 8 november 2011

Inte som det brukar

blev det i morse- största skillnaden var att min älskling låg kvar i bingen och snusade medan jag rustade mig för dagen med min ensamma frukost, det var trist men jag unnar honom lite sovmorgon...
i dag var jag inget sugen på gröt, så jag la havrekli och linfrön i en plastpåse så jag kan göra lite gröt till efermiddagsmellis istället- jag ska inte hem efter jobbet och det bli sen middag och det kan vara bra att få sig ett ordentligt mellanmål då.
istället blev det 2 kokta ägg, en rostad rallarhalva bredd med lite light kaviar där jag skivade på det ena ägget och fick en utmärkt äggmacka.... en skalad skivad apelsin och en balja med te.
på lunchen idag blir det först en lunchpromenad - här i Stockholm ser vi äntligen solen igen, innan jag äter köttfärsbiffar som blev kvar i går kväll, med trattisar och tomatklyftor.

Sen är det väl bara att fortsätta med mina månadsavstämningar av bokföringen kan jag tro....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar