måndag 21 november 2011

Måndag 24/120

lite uppåt igen- på vågen, inte så kul men det är bara att ta konsekvenserna av sitt slarvande och festande och göra P!
P som i proteindag alltså får det vara idag.
Jag har ju sett att vikten varierar från dag till dag, och trenden är att jag väger mest på måndagarna även om det var lite mindre den här veckan än förra och jag inte kommit upp till min övre tillåtna viktgräns är det ju inget roligt och bäst att ta itu med genast...
Så idag blev frukosten havrekligröt med linfrön och ett kokt ägg
lunchen fick bli tacofärs som blev över från i går
och middagen kommer att bli en omelett med skinka middag blev:  grillad kyckling och äggröra
på kvällen blev det lite te och en rostad med 2 skivor ost- så jag bröt inte bara min proteindag, jag bröt också mot mejeriregeln..... men det var en av de godaste rostade mackor jag ätit....

så i morgon blir det proteiner igen!... fasen om jag inte ska klara det, hur svårt kan det va?


På väg hem idag har jag lite ärenden att fixa och i kväll blir det promenad för idag kom jag inte ut på lunchen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar