torsdag 24 november 2011

Dag 27/ 120 Torsdag

Torsdag och P dag- och jag har klarat mig igenom utan att glömma bort mig och fuska- Det känns bra för mig som haft lite svårt att hålla det hela dagen...

En liten fundering bara, varför är det så att man inte behöver gå på toa förrän efter man har vägt sig och dessutom redan ätit frukost och faktiskt egentligen borde vara på väg ut till bilen? ja, egentligen spelar det ju ingen större roll för man väger ju lika mycket i alla fall, men det skulle kännas bättre på något sätt....

Dagarna flyger fram och i kväll har jag pysslat här hemma och ställt fram adventsljusstakarna och bytt gardiner i köket, på balkongen har jag en sån där girlang med små ljus, och det var så konstigt för när jag trasslat runt allt runt räcket insåg jag att själva transformatorn måste vara i lådan på vinden med julsaker för jag hittar den inte någonstans i lägenheten, men himla dumt är det för nu måste jag ju upp och hämta bara den i lådan, resten brukar jag inte ställa fram förrän efter lucia.... jag liksom öka på pyntet ju närmare jul vi kommer... men nu när jag skriver inser jag att kransen till dörren också är borta och den vill jag ju gärna sätta upp, så då måste jag ju i alla fall ditupp....

frukost idag: det gamla vanliga- havrekligröt med linfrön men utan rivet äpple
lunch: tacofärs och två kokta ägg
middag: dill och buljongkokt fisk
kvällis: kommer att bli grönt te och rullar med skinka

i morgon har jag avverkat min 4.e vecka och på lördag är det veckovägning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar