onsdag 9 november 2011

Pasta!

Första stärkelserika måltiden blev pasta. Det fanns nog dagar under crusingtiden då jag ville ha just pasta som alltid varit en av mina favoriter i grytorna så det var självklart för mig att det skulle bli just pasta jag började med.- men, någonting har förändrats sen jag började med Dukan stylen för SÅ gott tyckte jag inte att det var, tur att jag hittade en skvätt välkryddad köttfärssås i frysen som piffade upp min middag...

Lunchens strömming var gyllenstekt och god- antagligen ganska fet men det gjorde gott i magen och jag fick äntligen göra det där efterlängtade toabesöket på eftermiddagen.

I morse gjorde jag ju annorlunda vid frukost, och under dagen har inte aptiten varit så stor så det har inte blivit några mellanmål alls, nu sitter jag här pastastinn och mätt i magen- tveksamt om det blir några havreklin i den i dag....

lunch: 2 strömmingsflundror och riven morot
middag: pasta & köttfärssås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar