onsdag 3 oktober 2012

Datorhatardagen!

Idag är det datorhatardagen, i alla fall i mitt arbetsrum. Jag kan inte ens räkna hur många gånger jag fått startat om och hur mycket det har strulat- jag vill inte komma ihåg, jag vill bara bort från denna j-a apparat.
Det sista jag skulle göra i går var att "ta hem" hyresbetalningar, men programmet kraschade och alla uppgifter försvann.....
Ringde vår ekonomichef som trodde att det inte var så allvarlig och i morse låg en lapp från henne på mitt bord- det var ett lokalt fel på min dator som hon trodde hon kunder fixa...

jo då hon har försökt och det funkade en liten stund, men allt annat i datorn strular ju idag så det som funkade i morse har slutat funka nu efter alla omstartar och nu har hon inte tid med mig.....

så jag borde vara arbetslös och inte ha nåt att göra nu, men så är det inte för här finns det saker att ta hand om .....om man vill..

I morse fick jag sova lite längre än vanligt, vilket var skönt eftersom jag låg vaken och funderat i natt på oviktigheter efter att ha vaknat av en mardröm... jag hade sovmorgon för att jag skulle ta cellprov på vägen till jobbet.
Så nu är jag kollad av landstinget för fem år framåt för jag har ju nyligen varit på mammografi också....

Idag är slutet på en stressig vecka och den ska avslutas med en kväll på Clarion sign med sambons  kusin i deras spa och eftersom jag hoppade yogan i går så ska det bli skönt att slappa lite....hoppas bara att det inte regnar i kväll för deras pool är ute på taket.... men då får vi väl slappa i hotellbaren istället, det känns inte helt fel heller...

idag blev det rawfood mat för mig, i alla fall till frukost och lunch- vad vi äter i kväll har jag inte den blekaste aning om och det är ganska skönt som omväxling.....

Dagens matplan:

Frukost: smothie av hallon, avokado, rawkakao, proteinpulver, psylliumfrön och havrekli

Lunch: nötfylld paprika, färsk spenat med solrosfrön, grönt te

Middag: Nåt okänt och spännande


Hoppas att ni alla får en exra skön onsdagskväll- DET tänker jag i alla fall ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar