måndag 20 februari 2012

26/ 90- Trött..

Vaknade och var lika pigg som jag brukar, jag har alltid varit morongpigg och har inga svårigheter att vakna och gå upp på morongen- inte ens om det är måndagsmorgon som idag....
och lunchpromenaden med kollegan avverkades i samma snabba takt som brukligt, det var lite olika varationer på väglaget idag från barmark till isgator och här och var fick man se upp var man satte ner sulorna. Mina kängor var inte riktigt torra i morse efter isäventyret i går så jag hade lite halare stövlar på mig....
Efter ett par timmar med bokföring och fakturor är jag nu så trött att det känns som om jag skulle kunna somna sittandes.... det blir allt att gå och köra igång kaffemaskinen, tror jag.

Förut har jag varit en riktig kaffetunna, men numera dricker jag bara 2-3 koppar/ dag i veckorna, hemma på helgerna 1-2.... så kanske blir jag lite piggare om en stund....

Maten idag:
frukost- havrekligröt m linfrö, kanel, pumpa o solroskärnor och ett kokt kallt ägg
mellis- en mandarin
lunch- köttfärssås och lite sallad, mest tomat och ett kokt ägg, grönt te
mellis- kaffe
middag- tomatsoppa med skinkstrimlor och tärnad rostad bröd
Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar