måndag 20 februari 2012

Lite piggare.....

Blev jag efter middagen, eller kanske var det på vägen hem? Vissa dagar är jag inte så glad i jobbet och skulle gärna slippa vara där....
idag har det varit en sån där dag men den var händelserik så tiden gick fort i alla fall....
Men hemma blev jag lite piggare och efter middagen fick jag med min kärestan på en kvällspromenad- himmel så halt det var på vissa ställen, tur att vi hade stavar att hålla oss i ;)....
Så idag är jag nöjd med mig själv som rört på mig ordentligt idag igen..

I morgon är det yoga och därför äter jag min middag på jobbet redan vid fyratiden för att det inte ska bli för tätt emellan maten och yogan, så efter promenad och dusch fixade jag två matlådor innan jag satt mig i soffan för att se serien 30 grader i februari...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar