onsdag 29 februari 2012

Onsdag dag 35/90 Det närmar sig...

Det närmar sig halvtid i min konsolideringsperiod, snart kan jag äta vad jag vill om jag vill, ja förutom den där proteindagen i veckan då....

Min semesterresa i mars närmar sig också.... bara en till vecka att jobba...

Och för varje minut blir arbetsdagen allt kortare och stunden att stänga av datorn för att åka härifrån närmar sig med stormsteg.
Det gillar jag!

I kväll ska jag träffa mina hjärtegullprinsar så ett par timmar med lek och bus närmar sig också... idag ska de få varsin bok av mig, så det blir nog att läsa lite sagor....

Dagens mat har varit:
frukost: 2 galetter med skinka, kaffe
lunch: korvgryterester sen i går med rivna morötter
mellis: kaffe, proteindrink
middag: återkommer jag med...

Hoppas just DU har en bra dag och en trevlig kväll....

1 kommentar:

  1. Härligt, att ha en semester inom räckhåll, våren kännbart på G och dessutom snart halvvägs i fas 3.
    Hoppas att fortsättningen av din dag med hjärtegullprinsarna blir bra.
    Kram

    SvaraRadera