lördag 18 februari 2012

Lördag 24/ 90 -Chockstartat!

.....med att ta en dryg timmes promenad före frukost. Nästan 7 km blev det blev det i ett bra snittempo på 6,2 och det är jag mest är nöjd med det är att jag höll ett jämt tempo hela tiden och faktiskt nästan samma som när jag går min lunchrundor som är hälften så långa.....

Sen var det vägning och då kunde jag se att jag efter tre veckors konsolidering håller mig under den magiska övre gränsen idag med, men jag har vägt mig i veckan och har sett att det varierar, faktiskt fick jag nästan skrämselhicka häromdagen när jag var uppe på 79! Å andra sidan har det blivit mera träning den här veckan så förhoppningsvis är det lite muskelbygge på G i min kropp. Ska bli kul att se vid månadsmätningen nästa helg om det stämmer....

Resten av dagen ska jag ägna mig åt lite hushållssysslor som att dra runt med snabeldraken och byta lakan och så ska jag fortsätta med mitt projekt- att piffa klart i vardagsrummet...... har en trave tavlor och foton som inte kommit upp sen vi möblerade om när nya soffan kom hem.....och så hoppas jag få gegga lite i lugn och ro vid köksbänken och spisen..... och då kan man inte bli sittande här längre med datorn.....

Hoppas att ni alla får en fin och härlig lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar