fredag 24 februari 2012

Veckans luring...

Idag är det ju fredag och då brukar jag äta med kollegorna, när jag kikade på matsedeln i början av veckan såg jag att dagens dagens skulle bli kanon just för mig, för det skulle bli tacobuffé. Favorit i repris med andra ord!
-men nu har det bytt ut den felaktiga menyn mot en annan så det är något helt annat som serveras....
Jag tog ingen mat med mig idag, så nu sitter jag här och känner mig lurad....
MEN då tar jag min andra favvo- kycklingsalladen.

Slipper säkert gå hungrig i alla fall..

Veckans sista dag och den 4.e veckans konsolidering är över, i morgon är det ny vecka och ny månad i min fas, det innebär vägning och mätning för min del- ska bli riktigt spännande att jämföra lite mått...

Dagens matplanering:
Frukost: Smothie med blåbär och vaniljprotein, galett med kalkonpastrami och salladsblad, kaffe
Lunch: Kycklingsallad,
bubbelvatten, kaffe blev det inte utan ungskokt lax med lite lite stuvad spenat, rivna morötter och lite andra grönsaker ur råkostdisken, en liten skiva valnötsbröd, bubbelvatten och en lunchpromenad....
middag: räkor på galett, sallad, tomat, dill mm och fredagsmys i soffan- På spåret är ju slut och jag har inte kollat in vad det är på tv, men det finns säkert nånting att somna i soffan till...;)

Hoppas att ni alla får en mysig och fin fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar