torsdag 9 februari 2012

Den 15.e kvällen/ 90

Jo då, hela proteindagen har gått bra så tillvida att jag klarat att komma ihåg vad jag ska eller inte ska äta. På eftermiddagen blev jag lite småhungrig och gjorde en proteindrink, sen började jag frysa och funderade på om jag började bli sjuk... men efter middagen kändes det bättre och jag fick ny energi....
Kvällen har jag ägnat åt att färga håret och lacka naglarna, medan färgen verkade gjorde jag av med veckans strykning medans jag tittade på tv...

Om en månad åker jag på semester en vecka och i kväll har sonhustrun ring och berättat att hon nu bokat våra flygbiljetter till Wien....

Middagen blev i alla fall tacofärs med lite gurkskivor, vatten och en god kopp kaffe

Nu är det straxt dax att krypa ner under täcket- Godnatt alla vänner- sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar