fredag 17 februari 2012

Konsolideringsdag 23/ 90- nU ÄR DeT fREdAg!

Det kändes redan när jag vaknade i morse- fredagskänslan var här! För varför skulle jag annars vara så trött? Hela kroppen bara kved Neeeeej när jag började röra på den och snabbt insåg jag det var fredag och det var träningsvärk....
Och den här veckan har jag ju tränat lite mer än annars så det är kanske inte så konstigt att kroppen är trött.... men efter frukosten var jag lika pigg som vanligt, så så trött är jag inte egentligen.

Idag gjorde vi alla gemensam lunch och gick till en av våra hyresgästers restauranger och åt. Det är bara fastighetskillarna som har tillträde annars i det huset så det är väldigt sällan vi andra kommer dit, en jättgod fiskrätt med råkost och hembakat bröd blev mitt val och speciellt ett av bröden- ett tomatbröd med basilika i var super gott- tur att jag får äta lite bröd när man har tillfälle att smaka något nytt....
Efter maten tog jag och ett par kollegor en promenad i det härliga soliga vintervädret, nu har vi gått samma runda flera dagar och vi går den på snabbare och snabbare tid- de är kul att titta på sportstracker programmet efteråt....

Ikväll är det finsal i på spåret- Heja, heja Niklas och Jenny och vi ska äta räkor till middag..... i morgon börjar min 4.e konsolideringsvecka med ny vägning och den stora frågan är naturligtvis- har jag lyckats hålla mig inom ramarna?

En rolig, skön, mysig, spännande fredagskväll önska jag er alla!

1 kommentar:

  1. du har haft en bra dag märker jag.
    Svar: Ja det är tur att man ser i backspegeln ibland, för där syns det ju vad man åstadkommit.
    Ha en mysig helg du med.

    SvaraRadera