lördag 25 februari 2012

4.e veckan i konsolideringen...

1 månads konsolidering och jag håller mig kvar där jag ska ligga mellan 77 och 78, och det känns bra trots att det varit en vecka med både semla och godispåse...

å andra sidan har jag ökat på min motion, nästan 3 mil har jag promenerat i veckan...

Idag har jag dejtat barnbarnet Viktor, 14 månader och planen var att vi skulle ta en låååång promenad när det var dags för honom att sova middag- men det blev en kortare promenad så så mycket motion blev det inte för farmor....
inte blev det någon ordning med varken mat eller vattendrickning idag.... men det får bli som det blir....

Det jag har ätit idag har varit:
Frukost: galett, te
lunch: smörgåstårta, kaffe
mellis: yogite, chokladchipcookie
middag: varmrökt lax, stuvad potatis och sallad, vitt vin, espresso.....

En ganska odukansk dag som ni märker.... men det är inte varje dag man firar att man stått stilla i vikt...

Ha en trevlig lördagskväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar