lördag 15 oktober 2011

Äntligen!

Kom jag iväg till simhallen- nu var det ett tag sen jag var där men jag är glad över att jag kunde avverka de där 1000 metrarna jag tänkt mig- men de sista 10 längderna genomförde jag bara på envishet. Efteråt var det skönt att sitta i bastun en stund och suga på "jag gjorde det karamellen". Är jättenöjd med min prestation nu hoppas jag att min dåliga axel inte börjar bråka med mig.
Sen åkte jag till en skoaffär och hittade ett par snygga skodon- jag har aldrig kommit underfund med det där med högra klackar i min skosamling finns nästan inga såna skor, jag är ju ganska lång med mina 174cm så jag har skyllt på det förut och att det inte är bra för mitt gamla knä...  jag hade i många år ett arbete där man inte fick ha ringar eller örhängen, så det har inte varit så ofta man sett smycken på mig heller. Men numera har jag ju ett kontorsjobb så nu kan jag ha smycken när jag vill och ofta har jag kjol och då är det inte så snyggt med gympaskor till så på sista tiden har jag längtat efter att i alla fall prova lite mera klack under fötterna....

I eftermiddag ska jag ju in till stan och gå på Göta Lejon och se Romeo&Julia, då tänkte jag ha mina nya skor och mina nyaste svarta brallor- men i bilen ligger både joggingdojor, fliströja och vindjacka för efteråt ska jag till landet och sova.
När jag kom hem från simning och skoköp var jag vrålhungrig så jag stekte upp lite köttfärs som jag åt med en tomat i skivor och mycket bubbelvatten....

Tänkte jag skulle ta och läsa lite en stund innan det är dags att sticka iväg till T-banan och åka in till stan - Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar