tisdag 11 oktober 2011

Tisdag 76+2 i Crusie

Ännu en solig härlig höstdag, lite blåsig kanske men en perfekt dag för en lunchpromenad i dag också- det var bara att dra med sig några kollegor och passa på..
Eftersom jag var hemma med onda magen igår, fanns det en hel del jobb liggandes på mitt skrivbord, tack vare det har dagen gått fort och för en gångs skull var inga aktiviteter inbokade för kvällen så det blev en promenad till affären för att bla köpa ägg och en stund vid strykbrädan framför kvällens rapport- skönt att vara hemma och skrota en kväll.
Kanske har de små justeringarna- inga mejeriprodukter och mineraltillskott som jag ska äta ett tag efter håranalysen, men jag har lagt märke till att jag inte är lite trött längre på kvällarna, om det är så är det ju jättebra speciellt som vi kommer allt närmare den mörkaste tiden på året...
På dagens meny har det stått följande:
Frukost: havrekligröt med krossat linfrö och en liten skvätt sojamjölk, ett kokt ägg, en kopp te
Lunch: Kycklingfile gryterester, bestående av mer kyckling än gryta
Mellis: kaffe och en bit Carlsbröd med 2 skivor mager kokt skinka
Middag: Sesampanerad lax och sallad av isberg, tomat och gurka och en liten klick lightmajonäs

Nu är det fotbollsmatch, jag sällskapstittar lite för fotbollsintresset är inte så högt för min del, men det ska bli spännande att se om "vi" går vidare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar