måndag 17 oktober 2011

Jag tog en

straffrunda på lunchen idag, en mycket snabb promenad på min långa runda för att kompensera lite av det slarv och de njutningar jag ägnat mig åt under helgen.
Det var lite mulet och grått men med musik i öronen och sporttracker programmet avverkade jag rundan på ny rekordtid lätt och pigg i fötterna...
Måndagsmorgnar är annars min vägmorgon- och dagens vägning vill jag helst glömma bort med en pizza i magen och inget gjort på toa sen i torsdags är det nog lika bra att glömma +1 på vågen ett par dagar...
Suck!
Kommer jag någonsin under den där 80 siffran?

2 kommentarer:

  1. Klart du gör! Jag kämpade rätt länge för att komma under 80, men till slut lossnade det.
    Apropå förra inlägget, hur en komplimang kan peppa, jag fick en sån av en kollega förra veckan, och trots att jag kände mig svullen och tjock på morgonen så seglade jag hem den eftermiddagen och kände mig smärt och smidig. Mycket av välmåendet sitter i huvudknoppen, inte bara i kroppen.

    SvaraRadera
  2. Ja,vilka undeverket några små ord kan göra eller ett leende en grå dag.

    SvaraRadera