onsdag 26 oktober 2011

Onsdag kväll

Nu är jag på rymmen,tog en bärbar dator med mig, men jag har blivit bortskämd med att slippa hålla reda på hur man gör så nu har jag slösat på tid för att få in den på husets wlan, men jag kan ju skriva med mobilen också…
Eftermiddagens läkarbesök blev inte riktigt som jag trott, fick först leta efter parkering, sen hittade jag inte rätt ingång för mottagningen hade flyttat så jag var lite sen när jag kom. Läkaren är en underbar sympatisk person som jag träffat en gång förut och den gången fick vi en jättebra kontakt. Nu undersökte han mig för att se hur statusen på min axel var, det slutade med att jag fick min kortisonspruta och blev skickad till röntken.Det knastra, knakar och hakar i den där leden så doktorn ville se om det var brosk eller artros i leden.…
Tillbaka på jobbet var det fika och jag kände för att tröstäta och tog en kaka, men det blev bara en tugga- kakor var inte så gott och inget jag ville ha egentligen och till tröst var den helt värdelös.
Istället blev det en bit formbröd med kalkonskivor och groddar.
Middag blev keldas toscanska tomatsoppa med kräftstjärtar.
Senare en kopp te och en näve torkade kikärtor och tvserien Bron på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar