onsdag 19 oktober 2011

Bara en vanlig onsdag...

Trist väder med regnskurar, men jag är lite piggare idag...bara lite snuvig. Hisskillarna som skulle fixa det sista på hissen blev inte klara så hissen stod idag också och vi fick springa de tre våningarna upp och ner idag också... men det gör jag ju för det mesta nu för tiden, fast den nya hissen behöver köras in...
Dagarna på jobbet går fort nu, det är hela tiden någonting som dyker upp och ska fixas, då jag är allt i allo och assistent åt de flesta andra blir det mycket om växlande uppgifter som hamnar på mitt bord, idag har jag bla gjort ett utskick om fönsterputsning nästa vecka och lappar som ska sättas upp som påminnelse, en inredare kom med ritningar och nya förslag på mattlösningar på ett av våra kontorshotell och jag fick ringa till leverantören efter ny offert, en hög internfakturor skulle konteras och bokföras, jag har beställt pennor med tryck och efter lite mailande fram och tillbaka till leverantören kom vi till slut överens om hur vi ville ha det, men telefonen har varit ovanligt tyst idag, vilket var skönt för jag är otroligt trött på alla säljare som alltid vill argumentera för sin sak när jag svarar nej tack.
När jag kom hem väntade min älskling på mig, vi skulle åka till varvet och förbereda med båtstöttor och annat han behöver i morgon när båten skall tas upp, så det blev lite senare middag än vanligt....
I kväll är det den svensk danska serien Bron som blir tidsfördrivet i soffan.

På menyn idag har det varit:
Frukost: Havrekligröt med linfrö, 2 små kokta ägg, te
Mellis: Proteindrink
Lunch: Kycklingklubba, kokta grönsaker och rivna morötter
Mellis: 2 små kokta ägg
Middag: Svampsoppa, 2 bitar formbröd med kokt skinka och tomatskivor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar