söndag 30 oktober 2011

Planeringen för veckan är klar....

nu är det jag som ska se att allt funkar... det är ju inte planeringen som är svår- det är ju att hålla sig till den.

Jag har kommit på att det är en sak jag är urdålig på, och det är att jag dricker alldeles för lite på helgerna- ja vatten menar jag då förståss. På jobbet har jag en kanna står på mitt skrivbord och blir påmind om att dricka, när jag är hemma har jag ju  kannor också att ta till men inte gör jag det inte.... eller jag har varit dålig på det, från i dag ska det bli ändring på det.

Min planering för kommande vecka ser ut så här:

Frukost: Havrekligröt med linfrön, toppad med 1/2 rivet äpple, kanel några solros och pumpafrön och 1 kokt ägg.
Lunch/middag: som i crusingfasens PV dagar - kött/ fisk /ägg och grönsaker
mellis och kvällis: 1/2 frukt + 1 skiva bröd med  skinka, kalkon, skivat, ägg, skivad tomat etc och kaffe eller te
Veckans festmåltid kommer att gå av stapeln på lördag, det passar bra för då har vi bjudit hem våra pappor på farsdag/ alla helgonsmiddag.
och på Onsdag lägger jag min proteindag den här veckan, som det känns nu vill jag nog ha den i mitten av veckan.
Vad jag ska äta på de olika dagarna har jag inte bestämt ännu, det får lösa sig vartefter lust och humör... men i morgon blir det i alla fall tacofärs till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar