onsdag 12 oktober 2011

Dag 76+3

jaha vad blev det här för dag då? Solig och grann med en eftermiddagsregnskur- jag gillar de här sköna höstdagarna och den krispiga luften...
Jobbat förståss, och idag kom paraplyerna jag har beställt och som vi ska få och ha som "tjänsteparaply" och som ska ges bort till kunder och andra besökare... förut har vi haft kvarglömda gamla paraplyer på hatthyllan som man har kunnat rycka med sig om det kommit någon oplanerad regnskur, men hur kul är det med ett blommigt tantparaply när arkitekten ska iväg och träffa kunder? ja, lite roligt skulle det ju se ut förståss. men nu kommer vi få en liten present vilken regnig dag som helst av chefen, det ska också bli kul....

Hemmakväll i dag också med serien Bron som blivit vår favorit på onsdagaskvällarna, och en kopp te....annars har jag ätit det här idag:
Frukost: Havrekligröt med krossat linfrö och lite sojamjölk, några skinkskivor och lite te
Lunch: tacoköttfärs, en tomat och ett kokt ägg, grönt te
mellis: kaffe med sojagrädde
Middag: Grönsaksoppa (Kokade grönsaker i söndags som jag nu värmde med vatten, lite biljon och sen mixade till en soppa ) Plättar med kalkonbacon som jag klippt i bitar.
Kvällsmellis: 1 kopp te, ett par skivor skinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar