tisdag 18 oktober 2011

Idag har jag gjort det i alla fall

vägt mig.
Det är märkligt när man ställer sig på vågen och ser helt andra siffror än man trodde man skulle få se där. Trots pizzeriabesök i förrgår har jag tappat 800 gr till under veckan som var.
Nu har jag gått ner 9.8 kg och har bara 2 kg kvar till min målvikt- Härligt, nu tändes lite hopp igen....

Är jätteförkyld så idag blir det ingen motion, att jag släpade mig till jobbet är en prestation, sitter ju i eget rum så jag slipper snora på någon annan i alla fall, men kanske går jag hem lite tidigare idag.

3 kommentarer:

  1. Vad kul, jättegrattis till minuset.
    Svar - många som käkar torsk idag, en rätt man ofta glömmer bort.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Amazon- jag hade själv "glömt" torsken till förmån för Lax och Gös....men jag har en känsla av att den kommer igen nu, och håller på att bli en innefisk.

    SvaraRadera