torsdag 13 oktober 2011

Fortsättning på dagen 76+4

Middagen blev en proteinbomb- en omelett på 3 ägg sen kände jag mig nöjd med min dag....

Vi har ju inte sett våra eller rättare sagt min pappa och hans särbo sen före semestern så i kväll har vi planerat in en middag på Alla Helgona helgen för våra föräldrar. Pappa tackade för inbjudan- det var bäst att slå till direkt att bjuda in dem för de har ju så mycket för sig jämt, han skulle höra med sin Barbro och ringa tillbaka i morgon, de hade pratat med varandra för en stund sen och då hade hon varit på dåligt humör för tvn fungerade inte....
 Att prata med min pappa är en sån sak som gör mig så gott som varje gång gör mig ledsen och stressad - och behöver tröstas av någonting, så jag ställde till med att baka.....formbröd i micron blev det, och eftersom min kyl numer inte har sånt som kesella och keso i sig provade jag med en skvätt sojamjölk istället, och det gick bra det också....
Så nu blir det en stor kopp te och rostad formbröd med lite mjukost på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar