söndag 9 oktober 2011

Crusingdag 76/ 76

jaha- då var jag här då vid min 76:e crusingdag, nu skulle jag alltså vara i mål med min viktminskning för att starta nästa fas i morgon, men eftersom jag unnat mig både det ena och det andra den här tiden är jag inte riktigt framme ännu vid mitt mål ännu, så nu blir det lite extra dagar med crusing helt enkelt...

Helgen har varit jätteskön vi tog båten till stugan på ön, i morse vaknade vi lagom till soluppgången och fick möta en vacker solig söndag... På vintern förvarar vi en hel del av båtgrejorna där ute så förmiddagen ägnades åt att packa en del av de grejer som ska vara kvar över vintern. Nästa helg ska vi tömma båten på alla saker, ta ner seglen och tvätta båten inför upptagningen veckan efter.
Det blåste ju inte så mycket idag, så det blev en lugn och stilla segling hemåt, när vi kommit hem stack gubben iväg på cykeltur och jag tog en 40 minuters poverwalksrunda innan middagen....tvättsortering, blomvattning och andra sysslor jag brukar pyssla med på söndagskvällarna...

Mat idag:
Frukost: 1 kokt ägg,, sojayoghurt, calsbröd med kalkonkött
Lunch: Tomatsoppa, carlsbröd med skivor gravad lax
Middag: Kyckling med wokgrönsaker och sallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar