lördag 14 januari 2012

Vägning och veckans resultat.....


Jaaaa, vad jag är glad -900 i går, och en attackvecka med resultatet -2,5 kg. och jag som bara skulle ta bort lite julöverflöd- nu har jag gått ner 13,6 och är bara 400 g från det mål som jag trodde skulle vara en oåtkomlig utopi 77 kg. En vikt jag inte haft sen jag var i 25-30 års åldern.

Jag kan inte fatta att det är sant, så nu ska jag suga på den här härliga känslan medan jag cruisar vidare i min paus för att hoppa på och förlänga min konsilideringsperiod......

I dag blir det en tur till träningslokalen med min älskling, lite matinköp och funderingar på hur jag ska fira det här.

Frukost idag blev lite havrekligröt med linfrön, några skinkskivor, ett kokt ägg med lite kaviar och lite tomat och gurkskivor och te......

Det ser ut att bli en strålande dag här i Stockholm, i alla fall på 5.e våningen i ett hus i Hässelby strand.....

4 kommentarer:

  1. Jättegrattis från mig som hoppas ta bort minst 10 kilo innan den 17 juni :-)

    SvaraRadera
  2. Tjohoo...kul Grattis...

    Något man ser fram emot, hittills har det ialla fall gått bra för mig och så skall det fortsätta...

    Kör på och trevlig lördags kväll

    SvaraRadera
  3. Grattis Flisan :)
    Härligt att se att det går så bra för andra. Det motiverar mig otroligt mycket!!
    Trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer. Ni är alla tre så fokuserade och jag är säker på att ni också kommer nå era mål.

    SvaraRadera