fredag 13 januari 2012

Fredagkväll...

Så var min attackvecka slut, i morgon är det utvärdering och veckovägning, ska bli spännande....

Fredagskvällen har jag efter middagen tillbringat i soffan lutad mot de stora sköna kuddarna med en flisfilt över mig, lyssnandes på på spåret medan jag ägnat några minuter åt att maila, läsa nyheter och bloggar och pratat med min väninna som bor i Frankrike sen 30talet år tillbaka..Jo då hon hade hört talas om Dukan och skulle kolla in om det var nåt att prova.... för hon blev allt nyfiken på det när hon hörde att jag lovprisade metoden....

Hon är min äldsta vän, sen pappa lyfte in mig i hennes mammas hall för att jag skulle vara barnbarn där och i år har vi varit kompisar i 52 år- det låter ju inte klok men vi var bara 3 år den där gången vi sågs först...

idag har det varit en sån där dag då jag varit mindre hungrig än vanligt, inte det endaste mellanmål har jag varit sugen på, och i kväll blev en vanlig ofestlig fredag utan, vin, drink, snacks eller godis.... det gick alldeles utmärkt med bara ett glas vatten...
och nu ska det bli sängen, kudden och boken - Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar