måndag 16 januari 2012

Pausdag 7 Crusing

Det är inte klokt vad jag känt mig pigg idag.
När jag satt och åt min lunch kände jag att jag bara måste ut, och så stack jag iväg på en av mina rundor vid jobbet. Det finns tre fyra stycken olika långa att välja på och jag har gått dem så många gånger att jag vet vilken jag hinner utifrån hur mycket tid jag har på mig.
På vägen hem behövde jag tanka och då kände jag den där känslan igen så jag åkte hem och ställde bilen och gick till affären istället för att åka bil för att köpa tulpaner som jag var så sugen på och mjölk till lilla gubben...
Det gick fort att fixa till lite middag och sen ställde jag mig vid strykbrädan vilket är en grej jag gärna drar mig - för men är så glad över när jag har gjort undan- om jag tittar på tv under tiden går det lite lättare och idag blev det ABC och rapport som roade mig under tiden....
Jag är lite villrådig om hur jag ska göra med att crusia eller inte, när jag planerade den här pausen skulle jag enligt Dukandiet.co.uk sidan ha attack i 2 dagar och gå ner 700 gr, och sen crusia i 14 dagar och gå ner 2 kilo till, men jag attackade ju i 5 och gick ner 2,5..... crusingen är ju till för att man ska viktminska sig till sin målvikt, men som det är nu ligger jag ju under....
så jag tror att jag kanske ska hoppa på min konsolideringsfas igen och förlänga den period jag var i.....??
Jag får väl ta och läsa lite i boken och sova lite på saken...

Middag blev förresten lite skinka, broccoli och äggröra- jo jag vet att skinka inte är Dukanriktigt, men mager skinka utan fett har jag ätit hela tiden, och det har ju gått bra ändå.... 

Ha en skön måndagskväll allesammans.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar