onsdag 18 januari 2012

paus crusingdag 3 s kväll

i kväll har jag fuskat- jag var tvungen att äta lite blåbärssoppa i förhoppningen om att få stopp på min mage som varit helt i olag sen i eftermiddags- jag tröstar mig med att den åtminstone var sockerfri....och tänker fortsätta mitt liv som om ingenting har hänt, så i morgon är det P-dag som vanligt.

I kväll kom jag iväg på det där mötet i alla fall och jag fick sno mig hem från jobbet som sjutton för att hinna, på vägen måste jag stanna och handla lite så det var med andan i halsen jag ramlade in i hallen och möttes av budskapet att en fransk öppen omelett låg och väntade i teflonpannan- vad ville jag ha till den?
Det fik bli körsbärsstomater och ett par skivor rostbiff och sen var jag mätt och sprang iväg...

och när jag var hemma igen var det bara att ställa sig vid spisen, jag behöver ju ha matlådan i ordning till i morgon så jag har stekt en variant på tacofärs med purjo och tomatpuré....

Ska försöka komma ner under täcket tidigt ikväll och läsa en stund- att ha problem med magen tar på krafterna...

Ha en trevlig kväll alla ni som läser det här och sov så gottkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar