fredag 27 januari 2012

Va är det redan fredag, och dag 13/14?

Så var den här veckan slut- åhhh vad den for snabbt förbi - Ja jag märker att jag varit stressad, då går tiden fort, men det konstiga är att jag inte kan säga vad det är jag har stressat över, allt har ju varit som vanligt.... men idag på lunchpromenaden kände jag- ÅHHH vad det skulle vara skönt att vara ledig och hemma en helt vanlig dag.....
men idag fick jag i alla fall åka till jobbet med min matlåda och när jag äntligen fick äta grönsaker- vad händer? jo de ligger kvar hemma... så hitills har min fredag varit en proteindag...

I morgon är det i alla fall ledigt för mig, och förmiddagen ska jag tillbringa på ett må bra event. Det är min massör Maria som bjudit in sina kunder och ska prata om bra mat när man vill må bra, ett pass med yoga blir det också och det ska bli roligt att prova på, planen är att jag ska få med mig min sonhustru som sällskap, det ska bli kul för det var längesen vi gjorde någonting sånt här tillsammans.
Direkt efter ska jag åka till Norrviken och prova mina nya skridskor jag fick av min skridskoåkarinstruktörssambo häromkvällen....

Så i kväll blir det lite planering inför morgondagen- ska väl ta med mig någonting bra att stoppa ner som kan vara bra att stoppa i en hungrig mage...

Dagens måltider:
frukost: havrekligröt med solrosfrön, pumpafrön, linfrön och kanel, ett kokt ägg
mellis: en liten bit carlsbröd med 2 skivor skinka
Lunch: 1/2 grillad kyckling utan skinn eller tillbehör
middag: rökt fläskfile och sallad

Trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Låter trevligt med ett må bra event.
    Svar: Det var så skönt med en liten lur.
    Min tröttattack kom på rätt dag, på mina lediga fredagar får jag göra vad jag vill.

    SvaraRadera