onsdag 18 januari 2012

Onsdag- Lyssna på kroppen...

-det ska man ju och det får jag minsann göra idag, för den pratar med mig från magen. Kanske är det herr verkmästaren som vill uppmärksamma mig på någonting tex att hans personal tänker gå i strejk eller nåt- det är ett himlars kurrande därinne.....
Kanske har jag fått i mig någonting den inte gillar eller så har den helt enkelt fått nog av havrekli och ägg nu....
Jag fortsätter mitt crusiande och idag är det PV- dag sen väntar två proteindagar och jag har börjat fundera lite på vad jag ska äta de dagarna, är riktigt sugen på tacofärs så det lutar åt det i morgon i alla fall...

I kväll ska jag i alla fall iväg på möte så middagen får bli en hastig historia- omelett kanske, det är lätt och smidigt att få till när man är på språng.
Annars har dagens matintag sett ut som så här:

Frukost: Dukangalett med skinka och färska gurka över, en kopp te med levande ljus och färska tulpaner på bordet...
Lunch: Köttfärsbiff med stekt ägg och wokgrönsaker, vatten och grönt te efter en skön lite halkig 40 minuters promenad.
Skönt att den där promenaden är avklarad för dagen eftersom jag ska på det där mötet jag trodde jag skulle till igår i kväll....

1 kommentar:

  1. Festligt, jag har också lyssnat på kroppen idag, och skickade några anklagande tankar på äggen. Ska kolla upp var gallan sitter, så att det inte är den som spökar, vet ju att man kan få ont i den av ägg.
    Svar: Helt OK onsdag än så länge.
    Kul att ni gillade min beskrivning av din blogg.
    Kram

    SvaraRadera