lördag 7 januari 2012

Dag 71/120

Vägningen i morse visade -300 den här veckan..postitiv att det ju går nedåt, men jag har ändå bestämt mig för att köa attackvecka från måndag och hoppas att det blir ett bättre resultat sen- jag ta alltså paus i min konsolideringsfas......

Dagen idag har inneburit bortstädning av jultomtar och sånt.....kanske lite tidigt det är ju ett tag till tjugondagknut då julen ska kastas ut- men det känns skönt att vara av med det nu...
En promenad hanns med i naturreservatet vid Görvelns slott och uträttande av lite ärenden åt svärfar som fortfarande är krasslig....
I kväll har jag pysslat med att fylla en usb sticka med bilder till sonhustruns present- en digitalfotoram, när jag var klart med hennes sticka fyllde jag på min egen, jag fick en likadan fotoram i julklapp från jobbet.....
Fast jag bestämt mig för en attackvecka från måndag har jag ändå ätit ganska bra och måttligt idag- typ så här:
Frukost: 2 skivor bröd , 1 med kokt ägg och den andra med skinka och tomat, en halv grapefrukt och te
lunch: 2 varmkorvar och sallad
middag: fläskfilégryta med grönpepparsås och blandad sallad- mineralvatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar